Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло за дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от viliivanov Покажи съобщение
    Здрасти, има един много тънък момент при автомобилите произведени в различните държави-ако имаш френска кола, карай с френско масло,немска с немско и италиянска с италиянско масло. Обяснявам..... Има разлика между френска немска японска и т.н. стомана.. Всяка си има различно линейно разширение и свойства на издръжливост, якост и т.н. Затова , за да не ти чукат повдигачи и да ти е тих мотора- използвай предписаните от завода марки масла и консумативи.
    Доста глупости, а иначе грамотно написани
    Мене ме кефи италианската "стомана" по принцип . . Завода предписва това, от което ще изкара някой лев Откога Опел произвеждат масла?! Смях.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Доста глупости, а иначе грамотно написани
      Мене ме кефи италианската "стомана" по принцип . . Завода предписва това, от което ще изкара някой лев Откога Опел произвеждат масла?! Смях.
      Защо се чудиш?
      Какво му е глупаво на написаното?
      Защо не караш с 5W30, каквото се слага на 1.9 CDTI - Орел?
      Или 0W40, каквото слагат в някои японски?

      Аз лично гледам спецификациите, каквито ги изискват от завода производител, както и вискозитета. Избягвам КАСТРОЛ, МЕГУИН и др. съмнителен внос и съм ОК
      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
        Защо се чудиш?
        Какво му е глупаво на написаното?
        Защо не караш с 5W30, каквото се слага на 1.9 CDTI - Орел?
        Или 0W40, каквото слагат в някои японски?

        Аз лично гледам спецификациите, каквито ги изискват от завода производител, както и вискозитета. Избягвам КАСТРОЛ, МЕГУИН и др. съмнителен внос и съм ОК
        Спецификация е едно, а препоръки за определени марки масла друго Последното е търговски трик на много автомобилни производители Особено пък масла OPEL, VOLVO и т.н. са си чисто промиване на мозъци. Близко е до ума, че маслото вътре е Мобил, Кастрол и т.н. - общо взето, който даде най-добра цена на въпросните фирми и се съгласи да остане в сянка.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #34
          Непомня да съм споменал дизел никъде говоря за 1,6 ТС. За оптимистите пожелавам да продалжават да дават пари за подръжка на година колкото половин цената на тези коли в момента говоря за 156 аз предпочитам евтиния и вече доказан начин.

          ---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Дамм... Много добре е турбо-дизел да се кара с минерално масло Що не пробваш с М10Д, хем по-евтино излиза.
          Първоначално публикувано от kimi80 Покажи съобщение
          Непомня да съм споменал дизел никъде говоря за 1,6 ТС. За оптимистите пожелавам да продалжават да дават пари за подръжка на година колкото половин цената на тези коли в момента говоря за 156 аз предпочитам евтиния и вече доказан начин.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от kimi80 Покажи съобщение
            Непомня да съм споменал дизел никъде говоря за 1,6 ТС. За оптимистите пожелавам да продалжават да дават пари за подръжка на година колкото половин цената на тези коли в момента говоря за 156 аз предпочитам евтиния и вече доказан начин
            Колега kimi80,
            обърна ли внимание въобще, че темата е за дизел?
            Явно не.

            Comment


            • #36
              Колега знам ква е темата много добре но когато става дума за Алфаджийски съвети от рода наливай пари за неща които можеш да ги вземеш за пъти по малко пари и да ти вършат работа като тези които пише в книжката няма смисъл да говориме глупости и да съветваме новите колеги с глупости да дават излишни пари.

              Comment


              • #37
                Айде да не даваме квалификации за глупости и т.н...

                Всеки си има глава на раменете и може да си взема решения - какво да си налива в мотора... Освен това, спецификацията е дадена в книжката на колата...

                Comment

                Working...
                X